2012. július 15., vasárnap

1. fejezet


A következő rész 2 komment után jön ! :) Kellemes olvasást ^^ 


Zihálva, verejtékben úszva felülök. Balra nézek és látom, hogy Peeta már nincs mellettem. Ez furcsa, hisz mindig megvárja, míg felébredek. A fürdőbe indulok, hogy megmosakodjak, és újra fonjam a hajamat. Miután végeztem felveszem a köntösöm és leindulok, hogy megkeressem Peetát. Míg lefele megyek elgondolkozom, és észre sem veszem, hogy Peeta ott áll előttem csak mikor már neki megyek. 
- Bocsánat - mondom neki, még mindig kicsit elbambulva.
- Jó reggelt - mondja és mosolyog, de én látom, hogy aggodalom ül a szemeiben.
- Neked is - felelem, majd egy puszit adok az arcára.
- Szóval.. - kezdte.
- Mi szóval? - kérdezem egy kicsit több éllel a hangomban, mint szerettem volna.
Peeta meglepetten néz rám.
- Ne haragudj Peeta, én csak.. Egy újabb rémálom. Kezdek kimerülni. - megöleltem.
- Semmi gond, Katniss. El fog múlni. - visszaölelt, és szorosan tartott.
- Remélem.. - mondtam és a vállába fúrtam a fejem.
Ott álltunk összeölelkezve, mintha a világ meg állt volna, majd elhúzódtam. Kérdőn nézett rám.
- Éhes vagyok - mondtam és rámosolyogtam.
- Gondoltam, ezért mentem el reggel a pékségbe.
Megfogta a kezemet és a konyhába húzott.
- Hoztam neked a pékségből sajtos cipót, tudom, hogy szereted. – mondta boldogan, miközben a még friss cipókat tányérra tette.
- Köszönöm, de nem kellett volna korán kelned. – letette elém a tányért, és még mielőtt beleharaptam volna, beszívtam az illatát, csodálatos.. mint mindig.
- Katniss, tudod, hogy ez nekem nem teher. – rám mosolygott és a hátam mögé ment.
Megfordultam és kérdőn hátra néztem, nem válaszolt csak megcsókolt. Nem az a tipikus puszi volt, hanem egy hosszú csók, amibe a gyomrom is beleremegett. Mikor kinyitottam a szemem hosszasan néztem Peetát és ő is engem.
- Mi az? – kérdeztem, mert éreztem, hogy kezdek elpirulni.
- Gyönyörű vagy. – mondta, szinte suttogva.
- Ne mondj ilyet Peeta.. – majd visszafordultam az asztalhoz és elkezdtem enni. 
Csendben leült mellém és elkezdett ő is enni, de a szemem sarkából láttam, hogy figyel.
- Mikor a városban jártam láttam Galet.. – bökte ki végül. 
Aha, szóval itt volt a probléma.
- És? – kérdeztem érzelemmentes hangon, de közben a szívem hangosabban dübörgött a mellkasomban, mivel több, mint 2 hónapja nem láttam a legjobb barátomat.
- Katniss ne csináld! – mondta kicsit ingerülten.
- Mit? – kérdeztem, és közben ártatlanul felé néztem.
- Azt, hogy úgy teszel, mintha Gale nem jelentene neked semmit.. Nem kell színészkedned előttem.. Én tudom – és itt tartott egy kis szünetet – hogy hiányzik neked. Hiszen vele együtt nőttél fel, nem tehetünk úgy, mintha nem ismernétek egymást, mintha nem lett volna köztetek több mint barátság..
Ez meglepett mivel eddig nem beszéltünk Galeről.. Vagy is nem így. Szóhoz sem jutottam, csak meredtem magam elé és letettem a cipót.
- Legalább válaszolj valamit. – mondta Peeta.
Ránéztem és azt mondtam
- Nem vagyok a szavak embere. – majd megköszöntem a reggelit és a szobámba mentem.

4 megjegyzés:

  1. Ha valóban írod, én kiváncsian várom, szerettem a könyveket, és szeretem a folytatásokat...

    VálaszTörlés
  2. Szia!!! :D Nagyon nagy Éhezők Viadala rajongó vagyok!! *-* :DD Csak így tovább! Alig várom a folytatást!! ;)) :D

    Reny :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Csatlakozom az előttem szólókhoz!
    Nagyon tetszett a trilógia, szívesen olvasnám a folytatást, és nagyon ígéretesnek tűnik!
    Üdv: phoenix

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm nektek ! :) Kint a következő rész. ^^

    VálaszTörlés