2012. július 15., vasárnap

Bemutatkozás + Prológus


Sziasztok. Nikii vagyok és ez a fanfiction az Éhezők Viadaláról fog szólni. Ez lesz a folytatás, az úgy nevezett 4. rész. Remélem tetszeni fog ! :)


Prológus



Menekültem. Menekültem valami elől, ami a sötétből vadászott rám. Az arénában voltam.. Újra. De, ami üldöz az nem emberi, talán mutáns.. Rózsa illatot éreztem, és elkezdtem szédülni, émelyegtem. De ki kell tartanom, mert, ha most elgyengülök ez a valami felfal. Lihegve futottam, és egyre lassultam.. Ekkora meghallottam egy kiáltást.
- Katniss ! - Peeta volt, ez erőt adott és mindent bele adva futottam tovább.
Megengedtem magamnak egy pillantást hátra. Nem követett senki. Teljes csend állt be. Megálltam, és füleltem, mintha nem is én lennék a préda. Mikor már éppen kezdtem megnyugodni egy mutáns ugrott ki a sötétből és letepert a földre. Megint megcsapott az átható rózsa illat.. A fölöttem lévő szörnyből áradt, a hold épp akkor bukkant ki a fák mögül és megvilágította a mutáns arcát. Snow volt az. Kapkodva vettem a levegőt, mintha elfogyhatna.. A lény felemelte karmokban végződő kezét majd felém lendített, és akkor...
Felébredtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése